کد خبر: 630681
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

سلام

من دانشجوي فيزيوتراپي شهيد بهشتي عاجزانه از شما طلب كمك ميكنم،

ما قشر فيزيوتراپي در وضعيت بدي قرار داريم،چند سالي است كه بر اساس نياز جوامع و خواسته سلامتي مردم وبالا رفتن ميانگين سني جمعيت در أكثر كشور هسلام

من دانشجوي فيزيوتراپي شهيد بهشتي عاجزانه از شما طلب كمك ميكنم،

ما قشر فيزيوتراپي در وضعيت بدي قرار داريم،چند سالي است كه بر اساس نياز جوامع و خواسته سلامتي مردم وبالا رفتن ميانگين سني جمعيت در أكثر كشور ها از مقطع ليسانس به دكتراي حرفه ي ارتقا يافته است،ما دانشجو ها با ديدن شرايط موجود و غيرت ايراني خود بر ان ديديم كه ما نيز در كشور در اين رشته به سمت جلو حركت بكنيم و از غافله عقب نمانيم،به همين خاطر اقدام به اين كار كرديم.

پس از تلاش هاي بسيار قشر وسيعي،ما قانون را درمجلس به تصويب رسانديم و مصوبه به وزارت بهداشت ارسال شد، ولي متاسفانه در وزارت بهداشت درگير باند بازي پزشك ها شد و به دليل پزشك سالاري مفرط در نظام سلامت حق ما ضايع شد،اقدامات زيادي كرديم ولي نتيجه نداد،اميدوار به امدن دولت جديد شديم، اما باز هم اتفاقي نيفتاد،هم اكنون كشور هاي همجوار ما مثل عربستان و پاكستان در اين رشته شرايط خود را بهبود بخشيده اند و اين براي من دانشجو بسيار سخت است كه بپذيرم كشوري مثل عربستان از من پيش باشد.

سخن را كوتاه ميكنم،خواستار كمك شما هستيم، چون جز شما كسي ياور ما نيست، عده ي منافع شخصي را بر منافع ملي ارجح دانسته اند و اين براي من دانشجو قابل پذيرش نيست منتظر پاسخ اميد بخشتان هستم ا از مقطع ليسانس به دكتراي حرفه ي ارتقا يافته است،ما دانشجو ها با ديدن شرايط موجود و غيرت ايراني خود بر ان ديديم كه ما نيز در كشور در اين رشته به سمت جلو حركت بكنيم و از غافله عقب نمانيم،به همين خاطر اقدام به اين كار كرديم.

پس از تلاش هاي بسيار قشر وسيعي، ما قانون را در مجلس به تصويب رسانديم و مصوبه به وزارت بهداشت ارسال شد،ولي متاسفانه در وزارت بهداشت درگير باند بازي پزشك ها شد و به دليل پزشك سالاري مفرط در نظام سلامت حق ما ضايع شد،اقدامات زيادي كرديم ولي نتيجه نداد،اميدوار به امدن دولت جديد شديم.

اما باز هم اتفاقي نيفتاد،هم اكنون كشور هاي همجوار ما مثل عربستان و پاكستان در اين رشته شرايط خود را بهبود بخشيده اند و اين براي من دانشجو بسيار سخت است كه بپذيرم كشوري مثل عربستان از من پيش باشد،سخن را كوتاه ميكنم،خواستار كمك شما هستيم،چون جز شما كسي ياور ما نيست، عده ي منافع شخصي را بر منافع ملي ارجح دانسته اند و اين براي من دانشجو قابل پذيرش نيست منتظر پاسخ اميد بخشتان هستم.


احمد رضا داوري

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
12
6
اگر شما به واسطه غیرت ایرانی نگران سلامتی مردم هستید با همین وضع هم میتوانید خدمتگزار و منشا خیر باشید. اما احساس مراجعین شما کمی تا قسمتی متفاوت است ، آنجا که برای یکساعت فیزیوتراپی مبلغ صد هزارتومان مطالبه میکنید خدا میدانید با ارتقای مدرک تحصیلی تان چه بر سر مردم خواهید آورد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
1
8
سلام من هم با شما (دانشجوی فیزیوتراپی )کاملا موافقم . متاسفانه دست های پشت پرده و راند خواری در جامعه بیداد میکند . اگر از دستم کمکی برمیاد بهم ایمیل بزنید .صد حیف که عربستان و پاکستان از ایران پیشرفته تر باشند .عدم تبدیل به دکترای حرفه ای سبب اپلای دانشجویان به امریکاو ... میشود .این به ضرر ملت و دولت خواهد بود .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار